АКПП та жінки

Розробка такої цікавої штуки, як автоматична коробка перемикання передач, це яскравий приклад невгамовності людського розуму.

Розробка такої цікавої штуки, як автоматична коробка перемикання передач, це яскравий приклад невгамовності людського розуму. Люди постійно вигадують щось нове, часом зовсім небувале. Іноді це викликано розумним рішенням зробити щось простіше або досконаліше, іноді ж скоріше метою є здивувати інших. АКПП знаходиться десь посередині між цими крайнощами. Хоча, звичайно ж, не можна назвати винахід «автомата» марнуванням часу. Це корисно та зручно. Адже колись у автомобілів не було навіть гальм та фар, але сучасна машина без цих елементів це просто нонсенс. І якщо гальма придумав боягуз, то АКПП – безперечно задоволена собою людина. І нехай її обслуговування не таке і просте, а ремонт коробки автомат досі не скрізь проводять коректно - її створення стало однією з усіх в історії автомобілебудування.
Є думка, що одним із факторів, які вплинули на створення та впровадження таких приємних речей як електричний стартер, гідравлічний підсилювач керма та АКПП був підвищений інтерес жінок до автомобілів. Адже якщо пригадати історію, то перші роки 20 століття проходили під вигуки прав жінок, боротьбою зі звичним укладом життя і т.д. І приборкання автомобіля жінкою було тим самим «подвигом», здатним змінити усталену думку. Ну а підвищення вимог до керованості машини призвели до того, що в 20-ті роки на замовлення стали вироблятися автомобілі з автоматичною трансмісією, які вважалися призначеними саме для жінок. Сьогодні ж у світі більше половини автомобілів уже оснащені "автоматами". З іншого боку, трансмісія у вигляді варіатора, який є різновидом АКПП, з'явилася навіть раніше за звичайну «механіку», тому швидше все залежить від точки зору.

акпп и женщины

В цілому ж коробка автомат це не така надмірність, як деякі вважають, а засіб захисту від дурня (втім, не завжди спрацьовує). Наприклад, ви просто не зможете завести машину, якщо селектор АКПП не перебуватиме в режимі паркування або нейтралі. Також, ви не зможете під час руху переключитися з режиму Drive на задній хід – потрібно обов'язково зупинитись, натиснути на гальмо і лише тоді перемикати передачу. Це і є тим самим захистом, без якого механізми коробки будуть у момент пошкоджені. При цьому захист працює не лише для запобігання поломці, а й для запобігання аварійній ситуації з вини водія.

 

Та й куди ж без комфорту. Так, жінки його люблять, це є факт. Але й чоловіки погодьтеся, від нього не відмовляються. Звичайно, щодня смикати важіль КПП по сотні разів це по-чоловічому, але їхати без таких метань набагато приємніше та зручніше.