Цікаве про Транспортери

Автомобілі марки Volkswagen давно знайшли стійкий попит на первинному та вторинному ринку України.

ремонт акпп volkswagenАвтомобілі марки Volkswagen давно знайшли стійкий попит на первинному та вторинному ринку України. І особливе місце серед них займає модель Transporter, яка є однією з найбільш популярних та затребуваних у своєму сегменті. У чому тоді її секрет і чому вона так подобається нашим співвітчизникам?
Моделі Transporter у різних випусках відрізнялися кількістю різних модифікацій, не уникнув це «долі» та популярний зараз Т5. Серед таких версій були машини з вантажним кузовом та здвоєною кабіною, вантажні та вантажопасажирські мікроавтобуси, модифікації Caravelle та Multivan, створені виключно для пасажирів, автокемпінги California та навіть Multivan PanAmericana з повним приводом та збільшеним кліренсом. І навіть АКПП Volkswagen Transporter не оминула – версії з «автоматом» цілком поширені. Така різноманітність дозволила знайти цій моделі свої ніші.

 

Пан сам склепав

Як це часто буває, найпростіше виявляється популярним. На наших просторах, всупереч уявленням творців, найбільшу поширеність набули машини з вантажопасажирським або вантажним кузовом Transporter. Завдяки низькій початковій ціні і дешевшій розмитненні, ці машинки в багатьох почали колесити дорогами України, часто стаючи об'єктами різного роду переробок. Найчастіше з вантажного кузова роблять пасажирський, а місцями особливо жадібні продавці видають свою переробку за рідкісну версію дорогого Caravelle або Multivan, тим самим підвищуючи ціну. На щастя, вихідна модель у номері кузова VIN: якщо на третій позиції номера стоїть цифра «1», то перед вами вантажна версія, якщо ж цифра «2» - пасажирська.

Якщо ви хочете придбати б/в автомобіль, зверніть увагу на бічні двері зсувного типу. Згодом на них зношуються роликові підшипники – двері починають стукати на колдобинах і погано зачиняються. Дорогі Multivan мають на борту автоматичний доводчик бічних та задніх дверей, у якого згодом виходить з ладу датчик закриття.

Особливим плюсом Т5 є салон, який без перебільшень можна назвати багатофункціональним. Він надає водієві великі можливості з трансформації, що і робить машину популярною через універсальність. Ще більше збільшується універсальність наявністю кількох версій з різними колісними базами та висотою стелі. Задні двері найчастіше представлені у вигляді цілісних або підйомних, проте є і розстібні версії.Навіть у найменшій модифікації обсяг вантажного відсіку дорівнює цілим 5800л, а у найбільшої – 9300л.

Про двигун

Найчастіше в Україні як двигун для Т5 вибирають турбодизель. Однак це досить вимогливий агрегат - необхідно використовувати олії з допусками VW. Для версії 1.9л – 50501 або 50700 з сажевим фільтром, а для 2.5л – 50601. Якщо ви використовуватимете інші масла, то деталі блоку циліндрів будуть сильніше зношуватися, причому навіть 15000км цілком достатньо для серйозного зносу ГБЦ.

Що стосується ГРМ, то його ремінь у двигунів 1.9л TDI та дволітрового бензинового необхідно міняти разом з роликами кожні 120000 та 90000км відповідно. У версії турбодизеля 2.5л ГРМ має шестерний привід. У версії 3.2л як привод ГРМ працює ланцюг, який з пробігом понад 100000км може розтягнутися, а її натягувач за цей час зношується.

Безпроблемна АКПП

Більшість Т5 мають передній привід, а ось повнопривідна трансмісія в основному існує лише у версії Multivan. Вона добре зарекомендувала себе, хоча при тривалій експлуатації після великого пробігу можуть початися проблеми з підвісними пошипниками карданного валу - це викликає гул під час руху.

Автоматичні КПП Volkswagen Transporter вважаються більш надійними, ніж механічні – в останніх після 120000 км можуть зруйнуватися шліцеві з'єднання і вийти з ладу маховик. З цієї причини ремонт АКПП Volkswagen T5 це рідкісне явище, якщо користуватися нею з розумом.Що стосується робочої рідини, а АКПП представлена ​​гідротрансформатором, її краще міняти кожні 100000км, як і фільтр.

Як легковик!

Завдяки передній незалежній підвісці типу Макферсон та задній важільній, автомобіль має відмінні ходові якості. Разом зі стабілізаторами поперечної стійкості все це дозволяє триматися на дорозі навіть при різкому маневруванні. Загалом підвіска у Т5 дуже хороша, хоча невгамовна їзда рідними колдобинами може призвести до того, що сервіс потрібно буде провести раніше.