Акция
Бесплатная замена масла и диагностика ходовой
Розглянемо докладніше заміну олії в коробці на конкретних прикладах.
Отже, тема масла для АКПП виявилася дуже актуальною, тому ми вирішили дещо її поглибити і торкнутися такої теми, з якою рано чи пізно зустрічався кожен власник автомобіля з коробкою-автомат: «які рідини в неї потрібно лити».
Пропонуємо розглянути приклад п'ятиступінчастої коробки B7VA, яка встановлюється на автомобілі Хонда. Ресурс даного агрегату при двигуні в 3,2 л складає близько 100-150 тисяч кілометрів. Зрозуміло, багато хто хотів би цей ресурс збільшити.
Взагалі, якщо починати від початку, тобто. з кінця 90-х і початку 2000-х років, то АКПП Хонди є дуже хворим місцем. В основному це виходить із невдалої конструкції. У цілому нині мало хто з автовиробників займається розробкою власних автоматичних трансмісій. Як правило, це доля спеціалізованих компаній на кшталт AISIN (BorgWarner), ZF і т.д. Але Хонда вирішила зайнятися цією справою самостійно.
Після придбання автомобіля Хонда власники нерідко стикаються із проблемами ремонту АКПП. Причини при цьому практично стандартні: перегрів, знос фрикціонів, засмічення фільтра продуктами зносу фрикціонів та подальше падіння лінійного тиску. У результаті отримуємо пробуксовки під час перемикання передач.
Як збільшити ресурс автоматичної коробки? Можна вказати такі пункти:
Розглянемо докладніше заміну олії у коробці передач.Багато власників автомобілів за інструкцією ллють оригінальну "хондівську" рідину ATF Z-1 або ATF DW-1, хоча і не всі розуміють, що це за рідини.
Почнемо з того, що їх не виробляє Хонда, а самі ці рідини розроблені не тільки для Хонди. Виробник цих трансмісійних рідин – японська компанія Idemitsu. Можна тільки уявити геніальність маркетингового ходу Хонди та Idemitsu, внаслідок якого автовласники щиро вважають, ніби Z-1 чи DW-1 є чи не чарівними еліксирами, а лити будь-яку іншу «жижу» в АКПП в жодному разі не можна.
Насправді ж рідина для АКПП Z-1 є мінеральною олією з додаванням синтетичних компонентів. Ось її характеристики:
А тепер порівняємо оригінальну рідину з «жижею» Redline Racing ATF:
Насправді, «рідна» олія Хонди перевершує не тільки рідину від Redline, а й від інших виробників (Castrol тощо), хіба що температура замерзання у деяких трансмісійних рідин накладає обмеження на їх використання в Україні – за наших морозів вони будуть просто застигати.
Зрозуміло, не можна однозначно стверджувати, що вибір тієї чи іншої масла для АКПП правильний - що лити в свою машину кожен вирішує сам.Проте цілком зрозуміло, що у світі є альтернативи і варто користуватися ними.