При заміні АКПП на МКПП ви втратите деяку частину комфорту, а ваш автомобіль матиме додаткову педаллю, але нерідко це рішення виявляється більш ніж вигідним.
Бувають випадки, коли автоматична коробка або практично повністю виходить з ладу і тому не підлягає ремонту, або ремонт АКПП коштує дуже дорого. У цьому випадку власник автомобіля має додатковий вихід із ситуації, що склалася - а саме заміна несправної АКПП на механічну коробку передач або аналогічний оригінальному агрегату (у зборі). Зрозуміло, при заміні АКПП на МКПП ви втратите деяку частину комфорту, а ваш автомобіль матиме додаткову педаллю, але нерідко це рішення виявляється більш ніж вигідним.
Кожен автомобіль має свої особливості заміни автоматичної коробки на механічну, а деякі моделі мають практично унікальні нюанси. Однак можна виділити основні операції, які будуть характерні для будь-якого виробника.
Безпосередній процес заміни АКПП на МКПП описується так:
- Передня частина автомобіля піднімається та закріплюється
- Знімається захист та нижні панелі двигуна
- Знімається стартер (якщо розташований знизу)
- Від'єднуються дроти АКПП від її кожуха
- Від'єднується трос селектора передач
- Від'єднується датчик швидкості
- Від'єднуються трубки системи охолодження трансмісійної рідини
- Двигун закріплюється на розпірках
- Викручуються болти, що кріплять АКПП до двигуна
- Зливається трансмісійна рідина АКПП
- Від'єднується проміжний вал
- Знімається опора коробки передач
- Знімається гідротрансформатор
- Знімається кронштейн опори АКПП
- Коробка передач від'єднується від двигуна та знімається
- Встановлюється маховик механічної коробки.
- Встановлюються троси приводу МКПП.Демонтуються селектори АКПП та встановлюються селектори МКПП.
- Встановлюється педаль зчеплення та нова педаль гальма.
- Встановлюється головний циліндр зчеплення.
- Встановлюється МКВП.
- Ставляться на місце повітроводи та акумулятор.
- Збирається салон і проводитиметься заміна ЕБУ двигуна.
Щодо переліку необхідних деталей, то уявити його можна так:
- безпосередньо сама МКПП, що підходить для автомобіля;
- маховик з болтами кріплення;
- диск зчеплення;
- корзина зчеплення;
- подушки двигуна;
- тросики приводу селектора;
- селектор МКВП;
- шкіряна панчоха селектора;
- педаль зчеплення;
- головний циліндр зчеплення;
- педаль гальма;
- робочий циліндр зчеплення;
- підвіс приводу ШРУСа;
- електронний блок керування двигуна для МКПП.
Заміна АКПП на механічну коробку передач не є складною роботою для фахівців СТО Дискавері.